Transport

Informatii de Livrare


Programul procesarii unei comenzi este incadrat intre orele 8:00 si 15:00, zilnic in cursul saptamanii, din pacate nu se proceseaza comenzile plasate online, in weekend.

Pentru PAL-ul melaminat, MDF-ul, corpurile de serie, blaturile de masa si bucatarie, corpurile de mobilier de baie sau dormitor transportul acestora nu se realizeaza prin curierat. Pentru clientii din *Bucuresti se poate folosi transportul cu autocamionul din flota proprie, contracost, comunicand in prealabil cu clientul si prezentandu-i acestuia pretul transportului.

Dimensiunea maxima a unui colet este de 3m. Aceasta decizie este luata in conformitate cu regulamentul Companiei de Curierat cu care colaboram, FanCourier.

Comenzile intrate dupa ora 11:00 in cursul saptamanii, se proceseaza in ziua urmatoare

Timpul acordat procesarii comenzilor se calculeaza de ordinul zilelor, acesta este de minim 2 zile sau 14 zile in cazuri speciale. Timpul de procesare variaza din cauza mai multor factori precum: producatori extracomunitari (importul se realizeaza in 30 de zile), producatori europeni (importul se realizeaza intre 14 si 30 de zile), producatori locali (transportul se realizeaza intre 3 si 14 zile), lipsa stocurilor producatorilor, criza economica dar si conflictul armat vecin. Acestea pot fi unele dintre cele mai intalnite cauze in procesarea greoaie a unei comenzi. 

Programul de ridicare colet de catre curier incepe dupa ora 15:00 pana la sfarsitul programului. Transportul coletului se realizeaza de obicei in 24 ore, livraru-se in Bucuresti si 72 de ore pentru livrari in teritoriul tarii, dar pot exista si intarzieri de procesare a acestuia de pana la 72 de ore. De precizat, compania de curierat isi asuma transportul si timpul petrecut in livrare al coletului.

Tariful standard este de 25 lei (tva inclus), dar acesta poate varia in functie de dimensiunile si greutatea coletului. Se mai pot adauga 27.37 lei (tva inclus) la transportul unui colet cu numarul de km suplimentari*. Pentru comenzile care ies din raza de acoperire a Companiei de curierat, avand km suplimentari dar si a celor ce coletele insumeaza mai mult de 50 kg si planul tarifar se schimba in "transport marfa", clientului ii este precizat un cost estimativ pe care trebuie sa-l suporte in intregime. Dupa comunicarea cu acesta si decizia de confirmare a transportului este acceptata de catre client, se va incepe procesarea comenzii.

Clientii care renunta la achizitionarea unui produs, solicitand returul acestuia, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile de la data intrarii in posesie.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea fondurilor se face in 14 zile de la primirea returului, prin virament bancar.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card folosit la tranzactionare, in decurs de 14 zile de la primirea si acceptarea returului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii MAM Bricolaj vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

*se intampla in cazul in care curierul nu are sediul in orasul dumneavoastra sau este la foarte mare indepartare, iar acesta aplica cost de transport suplimentar

*Retur gratuit - beneficiati de retur gratuit in situatia in care coletul a fost avariat de catre curier sau culpa este asumata de catre Departamentului de Coletare.

 

                                 Tarife transport cu camion din flota proprie

 Transportul se realizeaza de Luni pana Vineri intre orele 8:00 si 17:00, uneori si Sambata, daca este posibil.


0 - 3 km - 45 lei/cursa
3.1 - 6 km - 75 lei/cursa
6.1 - 9 km - 115 lei/cursa
9.1 - 12 km - 130 lei/cursa
peste 12 km - 200 lei/cursa
Cursa in afara Bucurestiului este taxata cu 3 lei/km.